Miranda's knasiga liv

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Miranda - 18 juli 2012 22:44

Började dagen med att jobba, pappa kom efter jobbet & blev med & hämtade min nya hylla,

som jag spenderade eftermiddagen med att pyssla ihop, efter några svordomar blev det klart & stod där & insåg att hylljävel väger fan 95 kg, & jag klarade inte själv av att lyfta upp den från golvet,

tur för mig att Linns Henrik kom förbi & hjälpte mig! Tack Henrik! :) 


Möblerade om, städade & dolade! Är skiiitnöjd! :D Nu ska jag bara göra några små finjusteringar när lönen kommer hihi   


Vaknade imorse med väääärldens förkylning, men gick ju bra på jobbet, har gått med papperstussar i näsan hela dagen ( när jag kom hem såklart! Daaah!   ) 

Skulle egentligen gått till Antonia, men får spendera min lediga dag med henne imorn & ägna resten av kvällen åt att bli frisk! 


Så jag som är megamestivärlden anti mot nässpray köpte till & med det förut när jag va på affären & köpte "tröst"godis,  så nu blir det soffan & göttgött! :) Imorn är det ledigt! =) 


 

Presentation


Vill ni veta vem jag är?
Klicka på "Visa presentation" nedanför.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Gästboken

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards