Miranda's knasiga liv

Alla inlägg under juni 2012

Av Miranda - 30 juni 2012 15:56

Gänget firade midsommar :)


 


 


 


 


 


 

Av Miranda - 26 juni 2012 02:34

Natten börjar bra.. Ligger i väntan på John Blund, ska göra första arbetsdagen imorgon på mitt nya jobb, är sjukt nervös & inte det minsta trött.. 

 

Lägger mig i sängen, hör att det smäller till EN gång, funderade starkt på om det var en raket.. tänkte inte mer på det.. 

En liten stund senare, 3 skott i rad, shit! Panik! 

Kollar fejjan, på 1 sekund har typ 234567 personer skrivit om det.. Skottlossning i skogen, en måndagnatt, polishelikopter, i lillalilla Arvika, man blir inte ens förvånad. 

Så går det här.. 

 

Nu jävlar ska jag återigen försöka blunda ett par timmar & önska att jag låg på armen, det är så bittert att sova ensam så jag funderar starkt på att skaffa mig en plastgubbe så jag iaf får ligga på armen varje natt! 

 

Over and out! Miranda   

Av Miranda - 26 juni 2012 01:46

CRAP! 

Nu gör jag det igen, startar en blogg & börjar skriva.. Helt idiotisk med tanke på att jag någon gång tar bort dem när jag tycker jag skrivit för mycket knäppa saker om mig själv.. 

Men nu ska jag fan ta mig i kragen & ha kvar den här! 

 

Jag vet att jag skriver mycket knasiga saker, eller helt enkelt tar disskussioner för långt! Men när jag väl skriver kan jag inte sluta, jag gör det bara. 

Nu får det gå som det går! Jag är jag, & det är inget jag tänker stoppa under mattan! 

 

Jag tänker skriva om just det som faller mig in i stunden, och ibland kanske det kommer många inlägg på varandra, och ibland veckovis emellan dem, men då är det bara så. Inget tvång på mig själv, då går det rakt åt helvete.

 

Over and out! Miranda   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vill ni veta vem jag är?
Klicka på "Visa presentation" nedanför.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Gästboken

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards