Miranda's knasiga liv

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Miranda - 15 juli 2012 19:05

detaljer..

är såååå glad att jag fick en kamera i studentpresent,

det är min stora kärlek!   

 

           

 

 

Smultron eller jordgubbe? 

 

Av Miranda - 15 juli 2012 18:41

Drog från stan på lördagen så fort jag vaknade till liv, hamnade i mitt kära Edane! :) 

Blev en toppendag & kväll med min Smula   som också fyllde år på fredagen! Grattis igen käraste! 



Min storbröstade, smala Smula! 





  Var vid sommarstugan & kollade läget, de stog där lika vackert som alltid!




Smultron & en kopp kaffe hos morbror Uno, Smulans far! <3

   




Den här vännen fick avsluta våran kväll, & det mådde jag inte bra kan jag lova, fyfan! Men man lever bara en gång, & skål för underbar vänskap, äkta vänskap & Smulans födelsedag! 

 



mina bästavännerföralltid,  Och självklart, PIZZAN! Smarrigt vare! 

 




Bakishäng? 

 





Av Miranda - 15 juli 2012 18:36

Ledighelg!

Blev en lugn fredagkväll med tjejerna, plus en extremt trevlig överraskning, Sandra från stockholm kom & hälsade på, vi som var bästavänner :) Inte träffat varandra på ett år! Blev jätteglad över att se henne & hennes goa hund Shakira, ännu ett plus i kanten för mig att träffa en ny hund också, yääh! :D   


På kvällen traskade jag hem i min onepiece & önskade att alla va blinda tills jag kom hem så ingen kunde se mig! =) Vet inte om min dröm gick i uppfyllelse men hem kom jag!    

Presentation


Vill ni veta vem jag är?
Klicka på "Visa presentation" nedanför.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Gästboken

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards